فتح الله زاده: مجیدی حرفی در مورد خداحافظی نزده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 23971
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، دکتر ‌فتح‌الله‌زاده در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون فوتبال در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: تا همین لحظه‌ای که با شما صحبت می‌کنم مجیدی هیچ چیزی به من نگفته است.
مدیرعامل استقلال ادامه داد: دلیل این حرف را نمی‌دانم چرا که مجیدی در حال حاضر خیلی خوب برای ما بازی می‌کند و یکی از بازیکنان مؤثر استقلال است، من هم فقط خبر خداحافظی را شنیدم و باید بعد از جلسه با مجیدی صحبت کنم تا ببینم موضوع چیست.
وی در خصوص اینکه اگر خبر خداحافظی مجیدی قطعی باشد، چه می‌کنید، ادامه داد: ما اجازه این کار را به او نمی‌دهیم او با ما قرارداد دارد، من موافق خداحافظی مجیدی نیستم، ما به او نیاز داریم و الان در تیم ما جا افتاده و در حال کمک کردن به استقلال است.
فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه چرا خداحافظی مجیدی برای چندمین بار در دو ماه اخیر شنیده می‌شود، افزود: من دلیل این شایعات را نمی‌دانم و فقط باید با مجیدی صحبت کنم تا بدانم داستان چیست. باید با او صحبت کنم که بدانم چرا این شایعه درست شده و چرا اصلا بحث خداحافظی مجیدی مطرح شده است. من باید هم با مجیدی و هم با آقای قلعه‌نویی در این باره صحبت کنم.
مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه اگر خداحافظی مجیدی جدی باشد موضع باشگاه استقلال چیست، ادامه داد: ما کوتاه نمی‌آییم، دوست نداریم مجیدی از استقلال برود. آن سالی هم که در میانه راه مجیدی از ما جدا شد با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدیم و حتی گفتند ما به او اجازه دادیم که از استقلال برود اما من هیچ‌وقت راضی نیستم مجیدی از تیم ما برود. ما تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق نیفتد چون اتفاقی نیفتاده که بخواهیم فکر کنیم به خاطر موضوعی و یا اتفاقی قصد خداحافظی دارد چون اتفاقی نیفتاده برای خود ما هم خداحافظی مجیدی تعجب‌برانگیز است و قطعا با او صحبت می‌کنیم.
فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من هم نمی‌دانم چرا این شایعات در خصوص مجیدی شنیده می‌شود. بار قبل که این شایعه منتشر شده حتی مجیدی از رسانه انتشاردهنده شایعه خداحافظی او شکایت کرد.
همچنین مدیرعامل استقلال در خصوص مباحث مطرح شده در مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در بحث‌های مالی مخالفت‌هایی وجود داشت که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود. تراز مالی فدراسیون باید بررسی شود چرا که اشتباهاتی در آن وجود داشت و خیلی‌ها را به اشتباه انداخت.
وی ادامه داد: قرار شد 5 نفر از اعضای مجمع به همراه اعضای هیئت رئیسه در مورد مباحث مالی تصمیم گیری کنند. در اولین جلسه پیش رو نظرات اعلام و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.
فتح الله زاده در خصوص قهر رویانیان از مجمع عنوان کرد: متاسفانه برخی از اعضا مباحثی را در مورد باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کردند که به نظر من چندان صحیح نبود. بودجه‌ای را که ما باید از دولت بگیریم به فدراسیون داده می‌شود و ما از فدراسیون می‌گیریم.
وی افزود: ساختمان‌هایی که در اختیار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار دارد حدود یک میلیارد و 200-300 میلیون تومان است. به نظر من این موضوع اهمیت چندانی نداشت و من واکنشی به آن نشان ندادم اما رویانیان ناراحت شد و ناراحتی‌اش را ابراز کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در مورد فیلمی که در آن از ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران، به عنوان یک جاسوس استفاده شده است، عنوان کرد: ما نامه‌ای را تنظیم کردیم و در آن اعتراض خود را نسبت به این فیلم بیان کرده‌ایم.حجازی اسطوره فوتبال ایران و استقلال است و نباید این حرف را در مورد وی مطرح شود.




:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : سه شنبه 7 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');